torsdag 1 april 2010

Länge sen..

Länge sen jag skrev här ialf.
Men iallafall. Idag var det skolan, typ som vanligt, hate it.
Vi gjorde påskpyssel, film och matte, slö dag. Men vi fick vara inne på
rasterna, så då gjorde jag klart min planering. Gött.
Men ville ha jobbat lite mer i matten än man ska, men de gjorde jag inte. Så nästa vecka blir de nog så,
eller. Nästa vecka efter lovet blir det ;) Vi har ju ledigt imorgon, lovdag (lång fredag), gött.
Pallar verkligen inte skolan.. På morgonen bara "Åh,nej. SKOLAN! Orkar inte klä mig, sminka mig"
De är kul, men på morgonen är det extremt.. DRYGT.
Iallafall.. Så ska jag nog ladda upp denna, sitta här och senare äta, sen sova I think, är dödstrött! o:
Eller ta en promenix, haha. Gött ;)

De spörs, lär de att göra ialf.
PUSS LISA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar