lördag 27 mars 2010

stop, stop do like this.

Jag & Ebba skulle ha sovit vid Becka inatt, men Ebba drog hem vid 00.00, och Becka somnade, så att jag drog därifrån. Syrran va ute & åkte bil, så åkte med hem..
Somnade i min EGNA säng iallafall. Gött!
Yes, nu har jag nyss duschat, bäddat sängen, ätit ochk klätt mig. Kom hem kvart över tre inatt.. Dödstrött! Puh, så la mig o somna direkt. Jag o mamma ska iallafall snart och titta på syrrans innebandy match. Hoppas de vinner... IGEN :) Riktigt duktiga är de. Väntar på att mitt hår ska torka nu, och ska snart sminka mig. Just ja -.- Måste packa upp grejerna jag hade med till Becka, kom oxå på att jag glömde plattången där!! Åhh, drygt. Men den får hon ta med till skolan imorgon.. HAHA! Nej, inte imorgon. På måndag ;) Det här går för fort. Asså. Varför är måndag så långt till fredag, och fredag så nära måndag? ÅH! Jag hatar det verkligen.. Hmm. Ja, just ja. Mina skor har kommit också! Hihi ;) Skit fina, det är typ converse. Eller nej, det är de inte. De är inte Converse, men TYP!
Det kanske kommer en bild på dom senare i inlägget.. Hehe!
Men iallafall, tror inte att det är många som följer denna bloggen? ;)
Om det är någon enstaka, så KOMMENTERA. Så jag får veta vilka ni är lite.
Japp, men iallafall..
HEJDÅ!
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar