lördag 20 mars 2010

baby, dt är vi mot världen.

chacha :)
vaknade typ vid nio, utav att jag hade världens HALSONT!
fyfan.. så sjukt drygt & jobbigt.kunde inte hosta, det bara tog emot.
mamma gav mig vatten det släppte typ lite. somnade om till typ kvart över tio,
eller inte typ. jag gjorde det.. då kunde jag hosta. men det gör iallafall sjukt ont.
så ska köpa halstabletter sen, hoppas jag inte är sjuk på måndag.
trist med skolan, men vill verkligen itne komma efter.
är ingen sån, haha.. inte världens smartaste, man har sina kompisar i klassen,
man kan ställa frågor till, så kommer svaren ;) HAHA! nejdå.
men ja.. just ja! vi har ju haft nationella prov, inge problem.
men de va bara i svenska, senare i matte, engelska, osv :)
men de fixar vi nog!! de tror jag.
klippning den 29:onde, föräldramöte om klassresan, nationella prov överallt!! haha, halsont. hur grejar man detta? just ja. och två högar nytvättade kläder -.-
nice? nope.


borde sätta på mig clothes nu.

PUSSSSSSSSSSAR, följ andra bloggen! den är så mkt bättre
http://nuggabugga.blogg.se
(Y) KOMMENTERA DÄR OCKSÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar