torsdag 25 mars 2010

jaup, skola hela dagarna, i hate it. jaup ;)

Chacha , idag blev dt skolan då -.- bajs , så himla tråkigt ! Eller dt äre väll jämt? Jaup :p
Och ja , sen så kom mammi & hämta mig så hem , datorn , sen ner t syrran & ut me hunden , mös med Nellan . Sen så kom mamma hem , så gick ja hem , tvätta bort sminket , sätte på mig pyjamas , GÖTT! :D Haha! .. Och nu tittar jag & mamma på Lyxfällan ! Trevlans , fyfan va skulder . En kvarts miljon , åh herregud :s hey baberiba (y) Jaja, imorn äre skolan igen , sen går jag o Becka hem , sätte mig nog här , sen så tar ja fram kläder smink , oh allt , Becka kmr o hämtar mej . Så åker vi t henne , ja hjälper henne me frissan , fixar mig sen drar vi t discot , får se om Alex & Ebba går med , lr bara Ebba . Annars går vi nog själva !Sen sover jag vid henne :) Mys! Hehe, dator,cola & tv nördar blir vi!! ;)
Nu ska ja sova för att lixfällan e slut , men kändes inte som de löste nått ju ;ss. Haha.

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar