onsdag 24 mars 2010

Don't go back, to the shadows.

Tjenare, vet att jag har varit dålig på det här!! Men det är inte mitt fel, för att jag har redan berättat att jag bloggar i blogg.se mycket mer, eran plikt att gå över dit :) Men visst, jag är kvar här med! Såklart.
Men att de är mycket bättre, viktigare och roligare på http://www.nuggabugga.blogg.se/
MYCKET BÄTTRE! :) Haha.
Men ja, idag har det inte varit så mycket.. Skolan som alla andra dar' typ, ja. Sen kom Leif & hämtade mig. Så nu är jag här och dricker Yoggi, drickyoghurt!! Inte de nyttigaste, men riktigt smarrigt ;) Haha.
Yes :) Så att senare vet jag inte vad det blir.. Mamma slutar nu 14.00, då hämtar hon ut mitt paket med skor, och Angelicas skor!! Ifrån Ellos.se, riktig snygga skor är de ;) Typ converse, fast inte äkta, och sulan är ''böjd'' haha! Bild kommer.. Fast NEJ! HAHA. Förlåt, men bild kommer inte här. Blogg.se :)

Bjussar på ingenting idag, bara på texten. Så följ med över till andra bloggen.
Ska ladda upp en bild där snart!!
PUSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar